Thursday 7 September 2017

Dt Sicksack Lauer Forex Indikator


DT-ZigZag-Lauer EA. Tack för informationen visste jag inte att den stängdes på motsatt signal. Det måste vara därför SL stänger inte alltid trades då. Kan du gärna göra DT ZZ Lauer i ett separat fönster så att det kan användas som En streckindikator istället för att vara på huvudkartan Det här är så att jag kan se det utan att behöva zooma ut fullständigt Jag vet att det här inte är ett problem på H4-diagrammen, men när jag använder det på lägre tidsramar i ett system för manuell handel Det är ett problem. Jag har börjat demohandel denna EA igen Det gör fortfarande många affärer för varje DT ZZ Lauer-signal istället för endast en handel Se min bifogade kartbild för detta. Också när jag inaktiverar AddPositions-alternativet märker jag nej Skillnad i handel, vad är den här parametern för. Det skulle vara trevligt att ha denna EA-handel högre partier men det gör det aldrig, jag aktiverade pengarhantering och sätter partiets storlek till ett högre belopp men det handlar fortfarande om 0 10 partier Om denna modifiering Är gjort det skulle vara bra att ha en maximal parameter för storleks storlek som det är Jag beror på att när pengar hanteras används är det användbart att begränsa risken på detta sätt, även om kontostorlek är tillräckligt stor för att hantera handel med höga storlekar. Dessutom kan jag lägga till det utan att EA använder en komplett handelsmetod med några regler För inmatningar och eventuellt fler regler för utgångar kommer det oundvikligen att göra olönsamma affärer, eftersom det handlar mycket tid på varje ljus istället för att handla bara en gång per signal - utfärdad. Kanske skulle dessa ändringar bäst göras och användas i xpMA ZZ Lauer EA xpMA ZigZag EA. Jag ställer max handel från 100 ned till 1 nu, så hoppas det kommer att säkerställa att endast en handel görs vid någon tidpunkt, men min oro är dock att den kan genomföra order när som helst under signalen i stället för i början. Annat än detta Den enda vägen framåt skulle vara att göra EA till en komplett handelsmetod. Senast redigerad av FXGEN 01-06-2009 på 05 04.Originally Postat av FXGEN. Thanks för informationen visste jag inte att den stängde på motsatt signal. Detta måste Varför SL stänger inte alltid tra Des då. Kan du gärna göra DT ZZ Lauer i ett separat fönster så det kan användas som en streckindikator istället för att vara på huvudschemat. Det här är så att jag kan se det utan att behöva zooma ut helt. Jag vet att detta inte är en Problem på H4-diagrammen, men när jag använder det på lägre tidsramar i ett system för manuell handel är det ett problem. DT-ZigZag-Lauer mq4. Fri nedladdning Indikator DT-ZigZag-Lauer mq4 för Metatrader 4 och Metatrader 5 Var god och betygsätt Granska DT-ZigZag-Lauer mq4-indikator Starta handel med den här indikatorn i din Metatrader just nu Ladda ner den här indikatorn nu gratis, du behöver inte registrera dig helt gratis. DT-ZigZag-Lauer mq4-indikatorn är för Metatrader Engine. Download DT - ZigZag-Lauer mq4 höger Klicka på Spara som. Hur installerar du DT-ZigZag-Lauer mq4. Hämta DT-ZigZag-Lauer mq4.Copy DT-ZigZag-Lauer mq4 till dina Metatrader Directory-experter indicators. Start eller starta om din Metatrader Client. Select Diagram och tidsplan där du vill testa din indikator. Sök anpassad Indikatorer i din Navigator mestadels kvar i din Metatrader Client. Högerklicka på. Attach till ett diagram. Modifiera inställningar eller tryck ok. Indikator DT-ZigZag-Lauer mq4 finns på din Diagram. Hur tar du bort DT-ZigZag-Lauer mq4 från din Metatrader Chart. Select diagrammet där indikatorn körs i din Metatrader-klient. Högerklicka i diagrammet. Välj indikatorn och delete. Our webbplats har en lista med hundratals indikatorer för Metatrader mt4 mt5 Var vänlig använd kategorierna och ladda ner fler indikatorer Alla Indikatorer är gratis. Betygsätt och recensera DT-ZigZag-Lauer mq4 Var god hjälp andra handlare att hitta rätt inställningar för DT-ZigZag-Lauer mq4.Please betyg DT-ZigZag-Lauer mq4.Please skriv din recension om DT-ZigZag - Lauer mq4 och hjälp andra handlare och Metatrader Indicator-användare med din recension. MT4 Forex. DT-ZigZag-Lauer Metatrader 4 MT4 -.DT-ZigZag-Lauer,. ,. . Metatrader. Metatrader Client. ,. Metatrader Client. . . . . Metatrader. , Metatrader. . . ..Pivot Point. iPulsar. KanalerFIBO MTF. Pivot. . . Kanaler FIBO. Spridning . . . Gratis Forex. . .

No comments:

Post a Comment